“دا أنا أتجوز قرد ولا أتجوز حسام”…شيرين تكشف عن الحرب التي خاضتها مع حسام حبيب

شيرين عبد الوهاب وعلاقتها بحسام

أوجه الحقيقة

أزاحت الفنانة المصرية شيرين عبد الوهاب اللثام عن تفاصيل علاقتها بطليقها الفنان حسام حبيب، مؤكدةً  أنها كذبت على الجمهور من خلال محاولتها تجميل صورته سعيا للتخلص منه، لأنه كان أكثر شخص تسبب لها في الأذى.

وقالت شيرين عبد الوهاب في تصريحات لقناة ON الفضائية: “عمري في حياتي ما تأذيت بالشكل ده غير منه”.

وأضاف: “حسام إنسان فاضي وقلبه أسود ومش بحبه.. حبِّتُه عقربة مش لاقيه تنام فيها.. أنا في حياتي عمري ما تأذيت بالشكل ده غير منه.. إنسان قلبه أسود.. إنسان فاضي ويغتاب كل الناس”، بحسب ما نقلته “القاهرة 24”.

وتابعت: “أنا خرجت من العلاقة دي بالوَكْسَة والهم والندم وبكل حاجة وحشة.. وعملت له محضر بعدم التعرض ليا ولبناتي، أنا عاوزة أستغفر ربنا لأني كدبت كتير على الناس، وحاولت أجمّل صور حسام حبيب، وأنا مبحبش الكدب، وكنت بجمل صورته بس عشان يغور ويتجوز وأرتاح منه، وعربيتي المرسيدس كانت باسمه، واتسرقت وإحنا في الساحل الشمالي”.

وبشأن علاقتها بوالد حسام حبيب قال عبد الوهاب: “والد حسام حبيب تقريبا هو المتحدث الرسمي لعلاقتي أنا وحسام حبيب، وأنا عمري ما هرجع لحسام أبدا، دا أنا أتجوز قرد ولا أتجوز حسام”.

وأردفت: “بقول لحسام حبيب فوق يا ابني واعرف أنت بتكلم مين.. أنا من القلعة.. دا أنا أتجوز الفيل أبو زلُّومة أو القرد اللي في جنينة الحيوانات ولا أرجع له تاني”.